petak, 20. rujna 2013.

Modno natjecanje! Ima nagrada!!

Organiziramo modno natjecanje koje će se održati od 20.09.2013 do 27.09.2013!

Potrebno je sliknuti ekran tipkom 'PrtSc' ili 'PrintScreen' u gornjem desnom kutu i poslati nam je na
E-mail: lorkec.club.penguin@gmail.com

Očekujemo vas u velikom broju! Nagrađeni će biti prva tri i obavijestit ćemo ih na E-mail 20.09.2013!

Ukoliko mislite da nemate šta za obući javite nam se za Item Adder, evo link: http://petlicahrvatska.blogspot.com/2013/09/beslpatni-itemi-i-coinsi.html



Puno sreće!! 



3 komentara:

  1. Poslala sam vam slike u kojima je moj pingvin... cula sam da djelite membership kao nagradu za pobjednike, pa... mogu sad dobiti membership????
    molim vas, puno mi to znaci, nikad member nisam bila :P
    ionako su prva tri, molim vassssssssssssssssssss

    moj email: andrea.brown9999@gmail.com

    hvala unaprijed! :DDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, primila sam slike... zaista si lijepo ubučena... pričekaj subotu da vidimo ostale slike, za sad si prva!!

      Sretno!!

      Lorkec

      Izbriši
    2. hvala vam puno od <3

      mozete mi molim vas dati membership sad??
      msm ionako sam prva, a nema nitko lijepsi od mog pingvina :DD

      i jos jedno pitanje, nemojte se ljutiti...
      mozete mi dati admina na ovoj stranici? jako volim vasu stranicu i uvijek sam na njoj nako CP-a

      Hvala

      Izbriši